Garantija

Garantijos suteikimas

Įsigytiems baldams priklausomai nuo kilmės šalies suteikiama garantija iki 24 mėnesių,

 

Garantijos suteikimo sąlygos

  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
  • Garantija galioja visoms baldų sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus balduose įmontuotoms apšvietimo lemputėms ir transformatoriams.
  • Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
  • Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
  • Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
  • Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės.

 

Svarbu žinoti

    • Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui dienos.
    • Garantija suteikiama tik pateikus pirkimo čekį arba PVM sąskaitą-faktūrą.
    • Saugokite pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos.
  • Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu už grąžinamas prekes. Už mokamas paslaugas pinigai negrąžinami.

Garantijos galiojimo sąlygos:

surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;

  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos taisyklių;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje baldeksita.lt.. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB Baldeksita ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. UAB Baldeksita  įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu uzsakymai@baldeksita.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.